Excuses+Wat ik allemaal heb gekocht in de eerste helft van januari!

Hallo allemaal,
Eerst wil ik mij excuseren voor zolang niets meer te hebben gepost.Maar ik had het namelijk erg druk voor school en in de vakantie heb ik ook niet veel tijd gehad.Maar nu ben ik terug.Gelukkig nieuwjaar,en laat 2014 een superleuk jaar voor jullie zijn met veel vreugde en leuke herinneringen. En nog een Merry christmas, Hoe waren jullie kerstdagen? Mijne waren geweldig! Maar nu iets heel leuks.Want zoals jullie waarschijnlijk aan de titel hebben gezien ga ik jullie laten zien wat ik in de eerste helft van januari heb gekocht.
Als eerst waren mijn mama en ik naar de action geweest.Daar heb ik niet heel veel gekocht.
Als eerst heb ik een foundation poeder gekocht.Hij koste maar €0,99.Hij is in de kleur DFC 264 TAN.
Als tweede heb ik een mineral blush gekocht.Hij koste ook maar €0,99. Hij is in de kleur 860 Brown.
Als derde en al direct als laatste heb ik een paar oortjes gekocht. Ik had echt een paar oortjes nodig.Deze koste €1,50.Dezelfde dag waren mijn mama en ik ook naar de Jumbo geweest.Daar had ik maar 1 ding gekocht.
Ik heb in de jumbo een deodorant gekocht.Dit is de 8 maal 4 soft kiss.
De week daarna ging ik naar de kruidvat en daar heb ik een paar dingen gekocht vanuit de kortingsbak.
Als eerste een haar mascara van de ticket to paradise collectie van essence.Deze is in de kleur 02 dive with me to the island. Het is een turquoise kleur. Hij was €1,00
Dan zag ik 2 lippenbalsems ook van essence, van de Me & My icecream collectie.En ze waren per stuk €0,50.Die met de paarse omhulsel heet 01 ice,ice baby. En die met de babyroze omhulsel heet 03 Ben&cherries.
En als laatste in de kortingsbak lag een essence jumbo sheer stick,van de BE LOUD! collectie. In de kleur 01 pink me.De prijs was €1,00.
Toen ging ik naar de schappen van Essence en Catrice.Het meeste is van Essence.
Als eerste heb ik een oogschaduw basis gekocht,de i love stage oogschaduw basis.De prijs was €2,59.
Als tweede heb ik een concealer gekocht,de stay natural concealer.In de kleur 01 soft beige.De prijs was €1,99.
Als derde heb ik een night club oogschaduw palet gekocht,in de kleur 03 dance-til-dawn.De prijs was €3,59.
Als laatste zag ik ook een collectie van essence uitgestald staan en het heet de essence love letters collectie.Hier heb ik 2 dingen van gekocht.Als eerste het oogschaduw palet in de kleur 01 ever thine,ever mine,ever ours.De prijs is €3,89.En als tweede en als laatste heb ik de jumbo sheer stick gekocht in de kleur 02 dear peach.Deze koste €2,59.
En dan zijn we al bij het laatste make-up onderdeel en dat is een oogschaduw palet van Catrice.Het is de absolute nude palet in de kleur 010 all nude.
Toen ging ik naar de body fruit collectie van de Kruidvat eigen merk.en ik heb de coconut&shea butter bodylotion genomen.Toen kwam ik langs de boeken in de kruidvat en daar heb ik 2 boeken van genomen.Als eerste boek 3 van de kronieken van narnia prins Caspian.En als tweede het boek nachtleven en ze waren allebei 2 euro en daar ging dan nog eens €1,50 van af.
En als laatste ging ik naar de sieraden en daar heb ik 3 dingen gekocht.Als eerst een horloge die koste €4,99.En als tweede een ketting en die koste ook €4,99.En als laatste heb ik een uilenketting gekocht en die koste €7,50.

























Zo dit was het dan. Hopelijk vonden jullie het leuk.De reviews komen ergens deze week nog online.
Tot de volgende keer :)




Reacties