uitleg+veranderingen

Heey allemaal,
Vandaag ga ik een uitleg geven waarom ik al een tijdje niet op deze blog geweest ben en ga ik vertellen over mijn veranderingen die ik ga aanbrengen aan mijn blog.
Als eerste ga ik vertellen wat er in die 3 maanden is gebeurd toen ik weg was.
Ik had in maart examens en ik wou echt hele goede punten halen dus heb ik me daar ten volle op geconcentreerd. en in April ben ik veel weg geweest en had ik dus niet echt veel tijd maar deze maand ga ik me weer heel veel bezig houden met deze blog maar in juni ga ik een tijdje ook afwezig zijn maar dan ga ik wel dingen nog posten die ik dan eerder geschreven heb want eind juni heb ik weer examens en dan op 27 juni begint mijn vakantie tot 1 september en dan ga ik natuurlijk veel meer posten dan nu.
En dan nu de veranderingen die ik ga aanbrengen aan mijn blog. Ik ga meer persoonlijke dingen posten en dus niet alleen meer over beauty én ik ga ook dingen bespreken over boeken en films én nog véél meer maar dat zullen jullie dan wel zien en dan zie ik jullie hopelijk snel weer.
alwaysbeyourself maker C.

Reacties