Booktube-A-Thon Wrap-Up

heey allemaal, vandaag ga ik jullie de boeken laten zien die ik gelezen heb tijdens de Booktube-A-Thon.

De Booktube-A-Thon liep van 14 juli tot en met 20 juli.
De eerste dag was ik nog steeds bezig met het boek de ijzerprinses geschreven door Julie Kagawa.Op de eerste dag heb ik niet veel gelezen ik heb maar 66 pagina's gelezen.
De tweede dag was een betere dag voor mij ik heb de rest van de ijzerprinses gelezen(194 pagina's). En daarna ben ik ook nog gestart met dit is geen dagboek geschreven door Erna Sassen.Daar las ik maar 29 pagina's van voor dat ik ging slapen.Dus op dag twee heb ik in totaal 223 pagina's gelezen.
De derde dag was het ergste ik ben verder gegaan met dit is geen dagboek en las uiteindelijk maar 24 pagina's.
De vierde dag had ik het best druk en heb toch wel veel kunnen lezen ik heb het boek dit is geen dagboek geëindigd met nog 104 pagina's te gaan.Dus in totaal las ik op dag 4 104 pagina's.
Op dag vijf ben ik op vakantie vertrokken en ben ik een weeffout in onze sterren begonnen geschreven door John Green en heb maar 41 pagina's gelezen.
Op dag zes gingen we het strand verkennen en heb ik 81 pagina's van een weeffout in onze sterren gelezen.
En op dag 7 heb ik heel de dag tussen onze activiteiten door gelezen en heb ik 106 pagina's gelezen.
In totaal heb ik 645 pagina's gelezen in een week en dat vindt ik best veel voor mezelf,maar ik denk dat als ik niet op vakantie was vertrokken dat ik meer had kunnen lezen maar dat boeit niet want ik had een leuke vakantie.

Voor de Booktube-A-Thon waren er ook een paar challenges:
1) Een boek met illustratie's: /
2) Start en eindig een serie: /
3) Een boek van het genre waar je het minst van hebt gelezen dit jaar: Dit is geen dagboek van Erna Sassen (dit is een dagboekvorm).
4) Een boek met rood op de kaft: Dit is geen dagboek van Erna Sassen dit boek heeft 2 rode strepen op de kaft.
5) Een boek dat iemand anders voor jou uitkoos: /
6) Lees een boek en kijk daarna naar de film van dat boek: Een weefout in onze sterren geschreven door John Green (originele titel the fault in our stars).
7) Lees 7 boeken en/of 300 pagina's per dag: /

Dus in totaal heb ik 3 challenges compleet gemaakt en heb ik 3 boeken gelezen wat ik goed vind voor een week. Als jij ook heb meegedaan met de Booktube-A-Thon laat dan een reactie achter met hoe jij het hebt gedaan en hoeveel pagina's jij hebt gelezen.Ik hoop dat je het een leuk artikel vond en tot de volgende keer.

alwaysbeyourself maker C.

Reacties