Januari Wrap-Up 2015

heey vandaag ga ik wat ik allemaal in januari gelezen heb met jullie delen.

Januari was best een goede leesmaand ik heb 16 'dingen' gelezen.Ik zeg dingen omdat er ook een paar kort verhalen zijn die ik met jullie wil delen.

1.Verliefd op je leraar van Caja Cazemier ik gaf dit boek 2 sterren.
2. Op weg naar de top 100% official van One Direction ik gaf dit boek 4 sterren.
3. Verkeerd moment verkeerde plaats van Luc Descamps ik las dit boek voor de derde keer en gaf het nog steeds 5 sterren.
4. Doofus and valiant~ English teacher X (kortverhaal) dit is een kort verhaal wat je op de iphone in de iBooks gratis kan krijgen  ik gaf dit boek 1 ster ik vond dit echt gewoon tijdverspilling.
5. Alice in Wonderland van Disney (kortverhaal) ik gaf dit 3 sterren.
6. Lady en de vagebond van Disney (kortverhaal) ik gaf dit 3 sterren.
7. 101 dalmatiërs van Disney (kortverhaal) ik gaf dit 3 sterren.
8. Pinocchio van Disney (kortverhaal) ik gaf dit 3 sterren.
9. Mickey's kerstcadeau van Disney (kortverhaal) ik gaf dit 3 sterren.
10. In het wild van Disney (kortverhaal) ik gaf dit 3 sterren.
11. Anne Amelia is er niet meer van Kat Rosenfield. Ik gaf dit 4 sterren.
12. Dirk Bracke een portret van Herman van Campenhout ik gaf dit 4 sterren.
13. Uitgesloten van Brigitte Blobel ik gaf dit boek 4 sterren.
15. Gewoon anders van Dirk Bracke ik gaf dit boek 5 sterren.
16. De obscure waarheid van Mara Dyer geschreven door Michelle Hodkin dit is het tweede deel in de mara dyer trilogie en ik gaf dit boek 5 sterren.

Dit is wat ik allemaal in Januari heb gelezen. Hopelijk vonden jullie het leuk en tot de volgende keer op mijn blog.

Alwaysbeyourself maker C. 

Reacties