Beste boek van de maand | BLOGMAS dag 27

 BLOGMAS dag 27 en vandaag ga ik iets nieuws doen op mijn blog namelijk het beste boek van de maand en daarin vertel ik jullie het beste boek wat ik in de maand gelezen heb dus laten we beginnen.

Het beste boek van de maand is..... KOMA!!


Koma is een graphic novel en het is geschreven, getekend door Pierre Wazem en Frederik Peeters.
Dit boek heeft een zeer interessante verhaallijn En veel kleurrijke en originele tekeningen.

Achterkant:
In een onbepaalde toekomst lijkt het aardoppervlak op één grote industriële stad. Het meisje Addidas en haar vader werken er als schoorsteenvegers. Als Addidas alleen achterblijft (haar vader wordt naar een strafkamp gestuurd) begint haar avontuur pas echt en ontdekt Addidas dat het uitgebreide buizenstelsel van de stad leidt naar een onderwereld die niemand kent...
Koma is een bundeling van zes boeken, die in het Frans eerst afzonderlijk verschenen.
Het verhaal van Wazem en Peeters (de auteur van Blauwe pillen) leest als een trein en de auteurs weten, tegen een eigenlijk heel sombere achtergrond, een ontroerend en raadselachtig verhaal te vertellen. Een verhaal voor jong en oud, van grote klasse!

Dit boek heeft 280 pagina's.

Dit was BLOGMAS dag 27 hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor BLOGMAS dag 28.

Reacties