Disney boek TAG| BLOGMAS dag 14

 Dag 14 van BLOGMAS en vandaag ga ik voor jullie de disney boek TAG doen. Dus laten we beginnen.

1. De kleine zeemeermin – Een personage die uit zijn/haar element is, als ”een vis op het droge”.

Juliette van de shatter me serie: Juliette heeft jaren in een gevangenis gezeten en dan komt ze opeens terecht in luxe die ze niet gewend is.

2. Assepoester – Een personage die een ware transformatie ondergaat.

Bella van de twilight saga: Van het onhandige meisje word ze opeens een sterke vampier die berijd is voor haar familie te vechten.

3. Sneeuwwitje – Een boek met een grote variatie in personages.

Stad van beenderen geschreven door Cassandra Clare: In deze serie zijn er zoveel personages.

4. Doornroosje – Een boek dat je liet slapen.

Dit is geen dagboek: Dit boek was zo saaaai.

5. De Leeuwenkoning – Een personage die iets traumatisch heeft ervaren in zijn/haar jongere jaren.

Four van de divergent trilogie.

6. Belle en het beest – Een beest van een boek (een dik boek) dat je eerst intimiderend vond, maar uiteindelijk schitterend vond om te lezen.

Morgenrood geschreven door Stephanie Meyer.

7. Mulan – Een personage die zich anders voordoet dan hij/zij werkelijk is.

Warner van de shatter me trilogie: In vrees me is hij zo een idioot maar als je verwoest me leest de kleine novella dan neem je een kijkje in het hoofd van de echte warner.

8. Toy Story – Een boek met personage die je graag levend zou willen zien.

Girl online: Noah mag altijd wel aan mijn deur komen aankloppen ;).

9. Dwaaleiland – Je favoriete slechterik.
President Snow in de hunger games: Hij is ZO slecht maar dat maakt het boek wel een SUPER goed boek.

Dit was dag 14 van BLOGMAS hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 15 van BLOGMAS.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties