Wat heb ik gekregen voor mijn verjaardag,kerstfeestje en sinterklaas.|BLOGMAS dag 5

Dag 5 van BLOGMAS,en vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb gekregen voor mijn verjaardag,sinterklaas en het kerstfeestje bij mij op school. Dus laten we beginnen.



Als eerste was mijn verjaardag,mijn verjaardag was op 2 december. Maar op 28 november hield ik al een feestje voor mijn familie.Ik ga jullie dus eerst laten zien wat ik van mijn familie gekregen heb.

Als eerste kreeg ik verjaardagskaarten van mijn broer en zus en vrienden van mijn ouders.



Van mijn broer kreeg ik ook een boekenbon van de standaard boekhandel.
Daarmee ben ik maandag girl online on tour gaan halen. Ben er echt super blij mee!




Van mijn zus kreeg ik 15 euro.

Van de vrienden van mijn ouders kreeg ik 20 euro.

En van mijn ouders zelf kreeg ik de volledige serie boxset van glee.


Op mijn verjaardag zelf gaf ik een Pizzaparty/filmavond met mijn vrienden,Ook van hen kreeg ik cadeautjes waar ik echt superblij mee ben.

Van mijn beste vriendin kreeg ik een frozen schrijfset met daarin:
– een potlood
– een pen
– een latje
– een slijper
– een gom


Van dezelfde vriendin kreeg ik ook een frozen glitterpen set met de kleuren: blauw,roze,zilver en paars.

En ook nog kreeg ik een kaart van haar.

Van twee andere goede vrienden kreeg ik 2 rollen Oreo met pindakaas smaak,2 rollen gewone oreo's (waarvan 1 al op is en niet op de foto staat WHOOPS!) en ik kreeg ook nog 2 dozen oreo's met witte chocolade. Oreo obsessie hier ;) en ook kreeg ik frozen servetten.

En ook van hun kreeg ik een kaart.

Van twee goede vriendinnen van mij kreeg ik een Olaf pez apparaatje,dat is een apparaatje waar snoepjes uitkomen. En ook kreeg ik nog een Olaf mok.

Ik kreeg ook nog een sweet sixteen lintje.

En de dag na mijn verjaardag was er een kerstfeestje bij ons in de klas en we hadden namen getrokken om een cadeautje te kiezen van 5 euro.
Ik wist totaal niet wie mijn naam had en het was dus een enorme verassing toen bleek dat een van mijn vriendinnen mijn naam had getrokken en van haar heb ik een spekjestaart gekregen met een bad eentje erop maar ook kreeg ik een olaf lampje. 

(Valt het op dat er veel frozen spullen zijn ;))

En vandaag is er sinterklaas bij ons thuis en ik heb een beertje gekregen en een kersttrui. En ook een adventskallender.


Dit was dag 5 van BLOGMAS hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen weer voor dag 6 van BLOGMAS.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties