Welke boeken raad ik jullie aan?|BLOGMAS dag 17

BLOGMAS dag 17 en vandaag ga ik jullie de beste boeken die ik heb gelezen aanraden. Dus laten we beginnen.

1. GIRL ONLINE (zijn jullie het nog niet moe gezien) ik heb het altijd over dit boek dus natuurlijk moet deze erbij staan.
2. Legend geschreven door Marie Lu.
3. De selectie geschreven door Kiera Cass: heel deze serie is zo verslavend!
4. Vrees me geschreven door Tehereh Mafi.
5. Anna en de french kiss geschreven door Stephanie Perkins.
6. After hier begint alles geschreven door Anna Todd.
7. Alice in zombieland geschreven door Gena Showalter.
8. Mijn bonzend hart geschreven door Alf Kjetil Walgermo.
9. Robijnrood geschreven door Kerstin Gier.
10. Harry potter en de steen der wijzen geschreven door J.K. Rowling.
11. Gewoon anders geschreven door Luc Descamps.
12. Verkeerd moment,Verkeerde plaats geschreven door Luc Descamps.
13. De duistere kant van Mara Dyer geschreven door Michelle Hodkin.
14. Tweedehands vleugels geschreven door Vanessa Gerrits.
15. Een weeffout in onze sterren geschreven door John Green.
16. De ijzerkoning geschreven door Julie Kagawa.
17. Wings geschreven door Aprilynne Pike.
18. Stad van beenderen geschreven door Cassandra Clare. De hele serie trouwens.
19. Het rampzalige verhaal van jou en mij geschreven door Jess Rothenberg.
20. Huiver geschreven door Maggie stiefvater.
21. Twilight serie geschreven door Stephanie Meyer.
22. De hongerspelen trilogie geschreven door Suzanne Collins.

Dit was BLOGMAS dag 17 hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor BLOGMAS dag 18.


Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties