2016 blog resolutions | BLOGGING every day 5

Dag 5 van BLOGGING every day en vandaag laat ik jullie weten wat ik allemaal dit jaar met mijn blog wil doen. Dus laten we beginnen.

1) Elke dag bloggen.
2) Elke vrijdag een Friday reads.
3) Elke zaterdag een Saturday movie night waarin ik alle filmnieuws bespreek en welke films ik dat weekend ga kijken en welke ik die week heb gezien.
4) Elke maand een wrap-up.
5) Elke maand een TBR (TO BE READ).
6) Elke maand een TBW ( TO BE WATCH).
7) Om de 3 maanden een update van mijn resolutions.
8) Elke maand een kleur mee met mij.
9) Elke maand een lees mee met mij.
10) Elke maand mijn favoriete quotes.
11) Elke maand een beste boek van de maand.
12) Een monthly playlist.
13) Elke maand 2 DIY's ( DO IT YOURSELF).
14) My diary.
15) Veel boekreviews.
16) Veel moviereviews.
17) Veel serie reviews.
18) En hopelijk wil Co-schrijver R. ook dit jaar weer een paar artikelen schrijven.

Dit zijn de meeste resolutions, ik ga natuurlijk ook niet alles verklappen eh dan moet je maar komen kijken op mijn blog elke dag.

Dit was dag 5 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug.

Alwaysbeyourself Maker C.


Reacties