2016 reading resolutions | BLOGGING every day 3

BLOGGING every day dag 3 en vandaag ga ik jullie laten weten wat mijn 2016 reading resolutions zijn, ik heb dit vorig jaar ook gedaan ( en niet allemaal gehaald ) dus dit jaar ga ik realistische goals voor me zetten. Dus laten we beginnen.

Resolution 1:

Voor mijn goodreads challenge ga ik het op 52 boeken zetten want dat is 1 boek per week maar dit jaar had ik meer dan 100 gelezen dus het gaat wel lukken denk ik (hoop ik).

Resolution 2:

Ik wil 3 nieuwe releases lezen dit jaar dat betekend 3 boeken die uitgekomen zijn in 2016.

Resolution 3:

Ik wil 5 boeken van Nederlandse auteurs lezen.

Resolution 4:

De lijst met boeken die ik in 2016 wil lezen ( zie BLOGMAS dag 23).

1) de vijfde golf geschreven door Rick Yancey.
2) De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine geschreven door Ransom riggs.
3) Water & vuur geschreven door Victoria Scott.
4) De glazen troon geschreven door Sarah J. Maas.
5) De ravenjongens geschreven door Maggie Stiefvater.
6) Opstand geschreven door Veronica Roth.
7) De 100 geschreven door Kass Morgan.
8) Wonderkind geschreven door Marie Lu.
9) Schim en schaduw geschreven door Leigh Bardugo.
10) Silber geschreven door Kerstin Gier.
11) Ik geef je de zon geschreven door Jandy Nelson.
12) Angel geschreven door L.A. Weatherly.
13) De labyrintrenner geschreven door James Dashner.
14) Vampirus academicus geschreven door Rachelle Mead.
15) Scarlet geschreven door Marissa Meyer.
16) De test geschreven door Joelle Charbonneau.
17) De harry potter serie geschreven door J.K. Rowling.

Resolution 5:

Harry potter boeken 3 tot en met 7 lezen!! Het moet echt gebeuren.

Resolution 6:

Ik wil 3 non-fiction boeken lezen.

Resolution 7:

Elke maand 1 boek van mijn TBR jar pakken en ook ECHT LEZEN!

Dit zijn mijn reading resolutions voor 2016 laat ons hopen dat ik mij eraan hou.

Dit was dag 3 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug.


Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties