Beste boeken van 2015 | BLOGGING every day 2

Dag 2 van BLOGGING every day en vandaag ga ik de beste boeken die ik gelezen heb in 2015 met jullie overlopen. Dus laten we beginnen.

1) Girl online geschreven door Zoe Sugg.


2) De selectie geschreven door Kiera Cass.


3) Legend geschreven door Marie Lu.


4) Alice in zombieland geschreven door Gena Showalter.


5) Vrees me geschreven door Tehereh Mafi.


6) After 1: hier begint alles geschreven door Anna Todd


7) Anna en de french kiss geschreven door Stephanie Perkins.


8) Robijnrood geschreven door Kerstin Gier.


9) Harry Potter en de geheime kamer geschreven door J.K. Rowling.


10) Cinder geschreven door Marissa Meyer.


11) Inwijding geschreven door Veronica Roth.


12) De obscure waarheid van Mara Dyer geschreven door Michelle Hodkin.


13) Gewoon anders geschreven door Luc Descamps.


14) Ik+earl+ de stervende Rachel geschreven door Jesse Andrews.


15) De prinses geschreven door Kiera Cass.


Dit was dag 2 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug.


Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties