bookreview: Girl Online On Tour | BLOGGING every day 19

Vandaag dag 19 van BLOGGING every day. Ik heb mezelf een extra doel gezet voor dit jaar en dat is dat ik van elk boek dat ik lees een boek review wil doen. 11 januari heb ik de review van girl online al online gezet het eerste boek dat ik las in 2016 ( technisch herlas in 2016) En nu komt de review van girl online on tour. Het tweede boek dat ik las in 2016. Dus laten we beginnen.

Achterkant: ( kan spoilers voor het eerste boek bevatten)
Als penny door Noah wordt meegevraagd op zijn allereerste Europese tournee, kan ze niet wachten om de lange, zwoele zomer door te brengen met haar goddelijke rockvriendje. Maar Noah heeft een propvol schema, de andere bandleden zijn niet bepaald hartelijk en hij krijgt dreigberichtjes van jaloerse fans. Penny vraagt zich af of ze wel geschikt is voor een rondreizend bestaan. Ze mist haar familie, haar beste vriendje Elliot en haar blog 'Girl Online'. Zal ze haar draai kunnen vinden of zal ze alles verliezen terwijl ze de perfecte zomer najaagd?

Mening:
Dit boek is Zo goed! Het is superspannend , een emotionele achtbaan. Op een moment was ik aan het lachen om de stommiteiten die ze begaat en het moment erna zat ik de wenen. Deze boeken zijn echt een aanrader en zeker voor de leeftijd van 14-17 jaar maar ook jonger. Deze boeken zijn ook best leerrijk door de verschillende feitjes die zich in het verhaal weten te slepen. In dit boek krijgen we ook een hoop nieuwe mensen te zien, die in het eerste boek niet ter sprake kwamen. Maar dit verhaal is echt de moeite waard. Vooral dit boek het heeft een super goede opbouw gehad van het eerste boek maar dit boek spatte er echt uit. Ik las het in 2 nachten uit ( de meerderheid 290 pagina's in een nacht).

Mijn rating op goodreads:
5/5 sterren!!

info: