favoriete quotes van de maand | BLOGGING every day 14

Dag 14 van BLOGGING every day en vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn favoriete quotes zijn van deze maand. Dit zijn de quotes die ik op we heart it heb gevonden dus de foto's zijn niet van mij. Laten we beginnen.

1.

2.
3. Deze heeft een betekenis, Voor school heb ik nu 4 weken stage en dan zie ik mijn vrienden niet. En ik mis ze wel dus daarom deze omdat het perfect mijn gevoel omschrijft.

4.
5. Ook deze tips kan ik gebruiken, vooral om niet te stressen om kleine dingen.
6.
7.
8.
9.Ik kijk veel teen wolf de laatste tijd en deze quote liet me daar wel aan denken.
10.
11.
12.
13. Deze quote beschrijft echt perfect hoe echte vriendschap is en dat vind ik er zo mooi aan.
14.
15.
16.
17.
18.The mortal instruments!!! LOVE IT!!

Dit waren mijn favoriete quotes van deze maand hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 15 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties

  1. Nummer 3 vind ik ook wel passend bij mij want ik zit ook in zo een situatie en ik mis mijn vrienden ook heel erg.
    Ps.Ik vind het heel leuk om je blog te lezen ga zo verder maker C.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten