finishing book series | BLOGGING every day 28

Dag 28 van BLOGGING every day en vandaag heb ik een lijst van de series die ik begonnen ben maar nog niet uit heb gelezen en welke boeken ik dan nog moet lezen in die serie. Dus laten we beginnen.

De kronieken van de onderwereld geschreven door Cassandra Clare:
- Stad van hemelse vlammen.

De Lunar Chronicles geschreven door Marissa Meyer:
- Scarlet. ( het enige vertaalde deel wat nog over is.)

De edelsteen trilogie geschreven door Kerstin Gier:
- Smaragdgroen.

Fairytale lacrima geschreven door Marina Theunissen:
- Fairytale Phoenix.

Fantasia geschreven door Geronimo Stilton:
- fantasia 6
- fantasia 7
- fantasia 8
- fantasia 9
- fantasia 10

The white rabbit chronicles geschreven door Gena Showalter:
- door de zombiespiegel
- hartenkoningin

De onsterfelijken geschreven door Alyson Noel.
- boek 3
- boek 4
- boek 5
- boek 6

De vleugels trilogie geschreven door Vanessa Gerrits:
- Zilveren vleugels.

Harry potter serie geschreven door J.K. Rowling:
- Harry Potter 3
- Harry Potter 4
- Harry Potter 5
- Harry Potter 6
- Harry Potter 7

Het huis anubis serie:
- boek 2
- boek 3
- boek 4
- boek 5
- boek 6
- boek 7

De divergent trilogie geschreven door Veronica Roth:
- Opstand
- Samensmelting

De legend trilogie geschreven door Marie Lu:
- Wonderkind
- Finale

After serie geschreven door Anna Todd.
- After 2
- After 3
- After 4

Maus duologie geschreven door Art Spiegelman:
- Maus 2

De touching Julliette serie geschreven door Tehereh Mafi:
- Breek me
- Versplinter me
- Vertrouw me

Water en vuur geschreven door Victoria Scott:
- Ijs en steen

The call of the forgotten serie geschreven door Julie Kagawa:
- De verloren prins
- De duistere fae

Half zwart serie geschreven door Sally Green:
- Half zwart (zit op de helft)
- Half wild

De darkness rising trilogie geschreven door Kelley Armstrong:
- Samenzwering (currently reading)
- Roeping
- Verrijzing

Dit was de lange lijst van series die ik begonnen ben maar nog niet uit heb, hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug.

Alwaysbeyourself Maker C.


Reacties