Library haul | BLOGGING every day 20

Dag 20 van BLOGGING every day en vandaag heb ik een library haul. Ik ga niet alleen naar de bib voor boeken maar ook voor series en graphic novels dus die zal ik ook tonen. Laten we beginnen.

Als eerst de boeken:

Water en vuur geschreven door Victoria Scott.
Samenzwering geschreven door Kelley Armstrong.
Twilight/leven en dood geschreven door Stephanie Meyer.
Het mes dat nooit wijkt geschreven door Patrick Ness.
Vermist: Als de bliksem inslaat geschreven door Meg Cabot.
Het vierde rijk geschreven door Maria Nygren.

Als tweede de Graphic Novels:

Luuna 4
Luuna 5
Luuna 6
Luuna 7
Elf quest 1
Elf quest 2
Elf quest 3
Elixers 1
Elixers 2

Als laatste de series:

The big bang Theory seizoen 1
The white Queen seizoen 1
Grey's anatomy seizoen 2
Grey's anatomy seizoen 3

Dit was mijn library haul hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug.


Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties