Peru traveling #1 (CO-schrijver R.) | BLOGGING every day 21

BLOGGING every day 21 en vandaag neemt CO- schrijver het weer over met iets over traveling namelijk Peru.

Ik wil graag na Peru toe omdat het een prachtig land is met veel natuur en oude ruïnes. De ligging: Het ligt in Zuid-Amerika en boven Peru ligt Ecuador en naast Peru ligt Brazilie en er onder ligt Bolivia en Chili. Als ik ooit daar ben dan ga ik het liefst naar de prachtige inca's stad Machu Picchu. Het is in totaal 2.430 meter hoog en dan ga ik natuurlijk ook na Huayna Picchu dat is de berg die u achter Machu Picchu ligt en het is 2.720 meter hoog. Je kan het best met een gids er na toe gaan. Sommige mensen gaan heel vroeg erna toe rond de tijd van 5:30 om de zonsopgang te bekijken. Het is een van de 7 wereldwonderen dus het is een heel goede aanrader.  



Dit was BLOGGING every day 21 hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 22 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C. +  CO-schrijver R.

Reacties