Saturday Movie Night | BLOGGING every day 23

BLOGGING every day dag 23 en vandaag heb ik weer een Satuday Movie Night voor jullie.
Deze week niet HP thema maar een horrorfilm. Dus laten we beginnen.

Welke films kijk ik dit weekend?
Harry potter!! Echt deze keer ik ben al 2 weken aan het zeggen dat ik die film wil zien maar het is er nog steeds niet van gekomen dus hopelijk morgen.

Welke films heb ik deze week gezien?
The last exorcism.

Welke films komen deze week uit?
27/01: Goosebumps
27/01: les chevaliers blancs
27/01: The boy
27/01 The Revenant
28/01: Dedemin Fisi

Movie reviews coming up:
Harry potter FOR SURE THIS TIME!! Ik moet die film gewoon echt gaan kijken en reviewen.
Movie review today:

The last exorcism:

Waar gaat de film over?
In de angstaanjagende horrorfilm The Last Exorcism: God Asks, the Devil Commands ontmoeten we Nell (Ashley Bell), een studente die haar leven weer probeert op te pakken na een heftige periode waarin ze bezeten werd door een demon. Dat blijkt echter nog niet zo makkelijk…Wanneer haar vrienden via youtube op documentaire beelden stuiten van Nell’s huiveringwekkende uitdrijving, realiseert ze zich dat de demonen uit het verleden nog steeds op haar jagen. De eens verdreven demon Abalam heeft zijn weg teruggevonden en heeft weerzinwekkende plannen met haar. De producer van deze nagelbijtende horror is Eli Roth, onder meer bekend van Hostel.

Cast:
Julia Garner: speelde in The Perks of being a wallflower.
Muse Watson: speelde in Prison Break.
Judd Lormand: Speelde in Pitch perfect 2 en The Hunger Games.
Joe Chrest: speelde in The lucky one en 21 Jump Street.
E Roger Mitchell: speelde in The spectacular now.
Raeden Greer: speelde in The host.

Pluspunten:
+ Spannend
+ Begrijpbaar ook als je de eerste film niet hebt gezien.

Minpunten:
– Soms voorspelbaar
– Fake op het einde

Hoeveel geef ik de film op 10?
een 6,5 op 10.

Dit was BLOGGING every day dag 23 hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 24 van BLOGGING every day.


Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties