TBR januri | extra

Vandaag heb ik voor jullie een extra blogpost namelijk mijn Januari TBR. Dus laten we beginnen.

Het is het begin van het jaar in dezelfde maand las ik vorig jaar 16 boeken. Dit jaar wil ik het een beetje rustiger aan doen MAAR deze maand heb ik best wel dikke boeken gekozen. En natuurlijk mijn TBR JAR boek van de maand en het lees mee met mij boek.

Als eerste lees ik deze maand voor de lees mee met mij maandelijkse leesmarathon: Water en vuur geschreven door Victoria Scott. Dus als jij dit boek ook wilt mee lezen doe gerust. Dan kunnen we het volgende maand bespreken in mijn review.

Als tweede mijn TBR JAR boek van deze maand en dat boek is Samenzwering geschreven door Kelley Armstrong.

Als derde (omdat CO-schrijver R. het me blijft aanraden) Ready player one geschreven door Ernest Cline.

Als vierde wil ik girl online herlezen ( ben al op de helft) geschreven door Zoe sugg.

Als vijfde wil ik girl online on tour uitlezen geschreven door Zoe Sugg.

Als zesde wil ik fantasia 6 lezen geschreven door Geronimo Stilton.

Als zevende wil ik ook fantasia 7 lezen geschreven door Geronimo Stilton.

Als achtste wil ik ook Elf Quest 1 lezen.

Dit was mijn TBR van de maand januari graag zie ik jullie morgen weer terug.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties