Februari TBR | BLOGGING every day 34

BLOGGING every day 34 en vandaag heb ik mijn februari TBR voor julli. Dus laten we beginnen.

In februari is de RAINBOWATHON en dit is een read a thon waar je boeken in de kleuren van de regenboog leest.
De regels: 
- Je leest 6 boeken in de kleuren van de regenboog ( rood,oranje,geel,groen,blauw en paars) indigo tellen ze niet mee omdat het veel lijkt op blauw.
- OF je leest 6 boeken van dezelfde kleur (BV. allemaal blauwe boeken).
- OF je telt 2 kleuren op 1 boek (Als op de rug van het boek bijvoorbeeld rood en groen staan dan telt die mee als 2 kleuren)

Mijn optie is optie 1 ik ga proberen de kleuren van de regenboog te lezen. Deze boeken heb ik hiervoor gekozen:

Rood: make it,Blog it, share it.
Oranje: Water en vuur (heeft een klein beetje oranje op de rug).
Geel: Ready player one.
Groen: Dwaaleiland.
Blauw: Kil
Paars: Liefdesbrieven naar de sterren.

Deze read a thon is van 7 februari tot en met 14 februari!

En voor de rest van de maand heb ik ook nog mijn #leesmeemetmij boek van de maand (De vijfde golf) meer info komt in een latere blogpost.

Mijn TBR jar pick van de maand is academicus vampirus.

En dan ga ik ook nog al mijn graphic novels proberen te lezen en dat zijn:

- Elfquest 1
- Elfquest 2
- Elfquest 3
- Elixers 1
- Elixers 2
- Luuna 6
- Luuna 7
- Blast 2
- Blast 3
- Blast 4

Dit is dan mijn laaaaaaange TBR voor februari MAAR ik heb natuurlijk ook een weekje vakantie.Waarin ik hoop veel van deze boeken te lezen.Hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 35 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.


Reacties