#leesmeemetmij | BLOGGING every day 37

Dag 37 van BLOGGING every day en vandaag zou normaal gezien een Saturday movie night zijn MAAR ik heb deze week geen films gekeken dus verplaats ik deze week de saturday movie night van zaterdag naar zondag. Dus morgen een Sunday movie night.Maar vandaag komt wel de bekendmaking van het #leesmeemetmij boek van deze maand.
Het boek dat we deze maand gaan lezen is......

DE VIJFDE GOLF!!!! geschreven door Rick Yancey.


Ik heb dit boek gekozen omdat de film pas is uitgekomen en je moet altijd het boek lezen voor de film ;) Dus daarom dat ik dit boek met jullie wil gaan lezen.

Wil jij dit boek meelezen? Dat kan! Je kan het ook 8 maart komen bespreken in de reacties van mijn review.Veel leesplezier.

Dit was BLOGGING every day 37 hopelijk vonden jullie het toch leuk ondanks de wijziging.Ik zie jullie graag morgen terug.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties