My diary | BLOGGING every day 59

Dag 59 van BLOGGING every day en vandaag heb ik weer een My diary voor jullie waar ik jullie dingen vertel die in mijn persoonlijke leven zijn gebeurd deze maand.Dus laten we beginnen.

Deze maand is niet zoveel gebeurd. Op vrijdag 5 februari eindigde mijn 4 weken lange stage. Mijn stage is goed gegaan ik ben geslaagd maar of de stage leuk was is een ander verhaal ;) Ook is deze maand carnaval geweest, ik ben gewoon naar een carnavalsbal geweest met vrienden. Ik ben ook op 15 februari terug gegaan naar school waar me een hele leuke verassing stond te wachten ;) De dag ervoor was valentijn en op mijn school deden ze dit jaar teddyberen, wat ik niet wist was dat ze toen ik op stage was al met de teddyberen waren rond geweest en mijn vriendje een teddybeer had gekocht dus toen ik die maandag op school kwam kwamen ze in de middag plots met een teddybeer heel onverwacht. Het was zo leuk :) Ook deze maand waren mijn vriendje en ik 1 maand samen. Voor de rest is er deze maand niet veel meer gebeurd :o Dus ik rond het hierbij af...

Dit was BLOGGING every day 59 hopelijk vonden jullie de my diary leuk volgende maand komt er weer een online maar tot dan nog steeds elke dag een blogpost.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties