Saturday movie night | BLOGGING every day 51

Dag 51 van BLOGGING every day en vandaag heb ik een saturday movie night voor jullie. Dus laten we beginnen.

Welke films kijk ik dit weekend?
Dan in real life.
The longest ride.

Welke films heb ik deze week gezien?
Caught.

Welke films komen deze week uit?
Zoolander 2

Movie reviews coming up:
The longest ride (24-02-2016)
Dan in real life (Saturday movie night)

Movie review today:
Caught:

Waar gaat de film over?
Allie is lerares van het atletiekteam op haar school en helpt ook mee in het restaurant van haar moeder. Daarnaast houdt ze er een geheime relatie op na met een oudere man. Op een dag wordt ze ontvoerd door de echtgenote van haar minnaar en diens zus. Zij willen het meisje aanvankelijk gewoon een lesje leren, maar al snel loopt de situatie uit de hand.

Pluspunten:
+ Spannend
+ Leuke acteurs

Minpunten:
- Soms voorspelbaar

Hoeveel geef ik deze film op 10?
Een 7,5 op 10.

Dit was dag 51 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 52.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties