Traveling New York | BLOGGING every day 46

Dag 46 van BLOGGING every day en vandaag heb ik voor jullie een traveling diary voor jullie en namelijk over NEW YORK!! New York heb ik altijd al eens naar toe willen gaan en als ik ooit in New York ben ga ik zeker naar deze plekken....

Times square: De vele billboards en verlichting lijkt me wel leuk om eens een kijkje te nemen.

The statue of Liberty: Ook wel het vrijheidsbeeld genoemd, deze moet je gewoon gezien hebben.

Empire state Building: Een van de 7 moderne wereldwonderen.

Central park: Na een lange tijd gewandeld te hebben kan ik hier tot rust komen.

Fifth Avenue: Heerlijk shoppen.

En last but not least de M&M's store.

Dit was BLOGGING every day hopelijk vonden julliehet leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 47 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties