Water en vuur boekreview | BLOGGING every day 40

Dag 40 van BLOGGING every day en vandaag heb ik een boek review van de #leesmeemetmij boek van de maand Januari namelijk Water en vuur geschreven door Veronica scott.Dus laten we beginnen.

Achterkant:
De zestienjarige Tella is wanhopig: haar broer is ernstig ziek en de artsen staan met lege handen. Dan ontvangt Tella geheimzinnige instructies om deel te nemen aan een levensgevaarlijke race door vier ecosystemen: jungle, woestijn, oceaan en bergen. En de prijs? Het geneesmiddel dat haar broer kan redden. Modepopje Tella, niet gewend aan ontberingen, is vastbesloten: ze moet winnen! Alle deelnemers krijgen een ei, dat tijdens de race uitkomt. In elk ei zit een Pandora, een speciaal gemanipuleerd dier, met gaven waarmee het de deelnemer kan helpen. Tella s Pandora lijkt niets bijzonders te kunnen of toch wel? En hoe handig zijn Tella s gevoelens voor de zwijgzame, stoere Guy, die net zo graag wil winnen als zij? Want als het erop aankomt, heeft Tella maar één doel: het leven van haar broer redden en dat van zichzelf. 

Mijn mening:
Dit boek was ZO goed. Het begon best traag maar eenmaal in de wedstrijd ging het super snel. De aantrekkingskracht tussen Guy en Tella was ook zo goed geschreven. Alle personage's waren zo goed bedacht. Dit verhaal hield me soms op het puntje van mijn stoel zo spannend. Vooral het einde! Ik ga ook zeker snel het tweede boek lezen ben zo benieuwd wat gaat gebeuren. 
Ook al duurde het me meer dan een maand om dit boek te lezen (i.v.m. stage) Toch is dit boek een van mijn favorieten geworden.DUS LEES HET!! EEN ECHTE AANRADER.

Mijn rating op Goodreads:
5/5 sterren.

Info:
prijs: -Engels: € 9,99
         - Nederlands: €17,50
Aantal pagina's: - Engels: 320 pagina's
                           - Nederlands: 303 pagina's

Verschillende edities:

Engelse paperbacks:





Nederlandse paperback:


Dit was dag 40 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 41 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties