my diary | BLOGGING every day 90

Dag 90 van BLOGGING every day en vandaag heb ik mijn diary van deze maand. Dus laten we beginnen.

Deze maand is er niet veel gebeurd ik ben vanaf de 14 weer terug op stage vertrokken voor 2 weken en die ging goed was leuk. Ik moest naar een kleuterschool en dat vond ik leuk om te doen. voor de rest heb ik veel series gekeken en ik heb veel Instagram posts online gezet. Ook begon op 26 maart mijn paasvakantie (16 dagen). En het was Pasen wat ik gevierd heb met mij familie. Op dinsdag 29 maart hebben CO-schrijver R. en ik zijn verjaardag gevierd (Hij is vandaag jarig!!) En dat is alles wat deze maand is gebeurd.



Dit was dag 90 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 91 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties