Saturday movie night | BLOGGING every day 93

Dag 93 van BLOGGING every day en vandaag heb ik weer een saturday movie night voor jullie.Dus laten we beginnen.

Welke films kijk ik dit weekend?
-Een willekeurige film
Welke films heb ik deze week gezien?
- Winter's tale
- 10 cloverfield lane
- Ever after: A cinderella story
Welke films komen deze week uit?
- A bigger splash
- Demolition
- Pride and Prejudice and zombies
- Risen
Movie reviews coming up:
- willekeurige film
Movie review today:
10 Cloverfield Lane:



waar gaat deze film over?
Een jonge vrouw wordt wakker na een ernstig auto-ongeluk. Ze bevindt zich in een kelder en vreest dat ze ontvoerd is. Maar haar ontvoerder - een zogenoemde Doomsday Prepper - beweert juist dat hij haar leven heeft gered van een gigantische chemische aanval en de buitenwereld onbewoonbaar is. Ze kan en wil dit niet geloven en vanaf dat moment staat haar leven in het teken van ontsnappen, ongeacht de verschrikkingen die haar buiten staan te wachten.  
Pluspunten:
+ Spannend
+ Goed geacteerd 
Minpunten:
- Had meer verwacht
- Stom einde
Hoeveel geef ik deze film op 10?
Ik geef deze film een 5 op 10.


Dit was dag 93 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 94 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.


Reacties