TBR April | BLOGGING every day 95

Dag 95 van BLOGGING every day en vandaag heb ik mijn TBR van April. Dus laten we beginnen.

Mijn TBR van April heeft HEEL VEEL boeken. Omdat ik mezelf voldoende keuze wil geven misschien lees ik ze allemaal uit en misschien maar vier maar ik wou gewoon veel keuze hebben dus verwacht niet dat ik ze allemaal opeens uitlees.

1. Ready player one

2. Blind date: verboden passie

3. Donkere kamers

4. Stad van hemelse vlammen

5. Wij leugenaars

6. De 5de boog

7. Liefdesbrieven aan de sterren

8. Make it blog it share it

9. Catwalk

10. Het testament van Kortan

11. De elfenjager

12. De elfenvloek

13. De ontknoping

14. Haar dag

15. De selectie

16. De elite

17. Een frozen hart

18. Dwaaleiland

19. Broer

20. After 3: Hij hoort bij jou

21. Het laatste licht: land van dromen

22. Back to school (deel 1)

23. Schaduw van de tijd (Boek 1)

24. Sjakie en de chocoladefabriek

25. Het verhaal van Wout

26. Het verhaal van Leyla


Dit is mijn LANGE TBR hopelijk word April een goede leesmaand  :) En dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 96 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties