mijn elke dag verzorgingskit ;)

Heey allemaal,
Ik ga jullie vandaag laten zien wat er in mijn elke dag verzorgingskit zit.
Dit is mijn elke dag verzorgingskit.
Dit tasje heb ik vorig jaar met Kerstmis gekregen,het is een tasje met verschillende woorden op zoals:mascara,beauty,star,eyeshadow en lipstick.Maar er staan ook leuke illustraties op en ik vind het gewoon een heel fijn tasje.







Mijn eerste product in mijn kit is deze oilily parfum.
Ik weet niet meet precies hoe die heet maar hij ruikt naar hele felle bloemen.

Dit is mijn Catrice 18h liquid foundation in de kleur 010 sand beige.Het is een hele lichte kleur wat ik ben echt een heel bleek type.Hij dekt goed camoufleerd de probleemgevallen goed.
Een woord voor deze foundation:GEWELDIG.
Echt een aanrader







Dit is mijn oogschaduwpaletje.
Er zaten eerst geen oogschaduwen in maar ik heb er toch een paar mooie kleuren oogschaduuw ingedaan en de buitenkkant ziet er ook mooi en kleurijk uit en ik hou van kleuren.
                                                    Dit zijn mijn lipglossjes van MAX make-up ik heb ze gekocht in de action en het coolste aan de lipglossje zijn er zit een echt bloem in het tubetje ze zijn in de geuren: watermeloen en druif.



Je moet ook altijd een spiegeltje in je kit hebben de mijne is in een hartvormpje.

Dan heb ik ook nog 2 mascara's ze zijn allebei van maybelline New York.De eerste (links op de foto) is de 'le colossal volume'expres waterproof mascara'
de tweede (rechts op de foto) is de 'the colossal volum'express smokey eyes mascara'.

 Dan heb ik als voorlaatste een getinte lipgloss van HEMA. Hij ruikt naar vanille en echt hij is super.


En als laatste heb ik een deodorant van 8x4 in de geur beauty.Hij ruikt echt superlekker hij ruikt naar vanille en hele sterke vanille en ik ben echt dol op vanillegeur.







Dit was mijn elke dag verzorgingskit hopelijk vonden jullie het een fijn artikel om te lezen en tot de volgende keer op mijn blog :D

Reacties