shoplog eind januari :)

Hallo allemaal,vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie en dit keer van eind januari.
Dit is allemaal van de Etos ik heb er in totaal 13 dingen geshopt.
Als eerste heb ik 5 baby lips gekocht van Maybelline New York.
Als eerst de Pink Punch.
Als tweede de Cherry me.
Als derde de Intense Care.
Als vierde de Mint Fresh.
En als laatste de Hydrate.
Ze kosten normaal per stuk €3,49,maar bij Etos was nu een Actie dat je op elk wat jekocht 1 euro korting kreeg.
Ik wou al heel lang een baby lips maar in België hebben ze nog niet of toch niet bij mij in de buurt.Dus ben ik naar Maastricht in de Etos geweest en daar zag ik ze eindelijk liggen en ik was zo blij.
Toen ik de baby lips had ging ik verder kijken en ze hadden in de Etos een kortingsbak,en daar zag ik een haar serum in liggen.Een van Herbal Essences.De Beautiful ends serum.Normaal kostte die €3,69,maar in de kortingsbak zag ik hem liggen voor €2,50.
Toen ging ik naar de Etos eigen merk schappen en daar heb ik 3 dingen van gekocht.
Als eerste een wimperkrultang die kostte €2,79.
Als tweede een color care lipstick in de kleur 111,en die kostte €2,94.
En als derde een colour balm en deze heeft niet echt een naam.En die kostte €3,99.
Toen ging ik naar de Maybelline New York schap en daar waren 50% korting op 2 Lipsticks.
Als eerste heb ik de colorsensational  lipstick in de kleur 822 rose pearl.
En als tweede een colorsensational lipstick in de kleur 125 shimmer pink.Normaal kostte ze allebei €11,79 per stuk maar nu was het dus nog maar €11,79 voor ze allebei.
Toen ging ik naar de Rimmel Londen schap en daar zag ik ook op een lipgloss 50% korting staan en ik dacht MEENEMEN!
Het is de Vinyl Gloss in de kleur 110 Keep a secret.Normaal kostte die €8,99,maar nu nog maar €4,49.Dus dat vond ik een hele goede deal.
En als laatste ging ik naar de miss sporty schap en daar zag ik een hele mooie lipstick in de kleur 014 blushed again!
En die kostte maar €1,99.
En op de Etos make-up ging ook nog eens €1,74 af.
Dus in totaal was ik €41,19 kwijt.





Tot de volgende keer.
Grtz Alwaysbeyourself maker C.











Reacties