2016 series resolutions | BLOGGING every day 4

BLOGGING every day dag 4 en vandaag laat ik jullie mijn series resolutions voor 2016 zien. Dus laten we beginnen.
In 2015 ben ik begonnen met series te kijken,en dit jaar wil ik er een paar uitkijken of kijken tot waar ze er nu zijn.En dit zijn die series.

1) Reign: Ik ben bij seizoen 3 en moet nog maar een paar afleveringen kijken tot ik bij het einde ben.

2) Grey's anatomy: ik ben bij seizoen 2, en heb nog heel veel seizoenen te gaan.

3) Glee: Ik heb deze serie gekregen voor mijn verjaardag en wil deze ook graag uitkijken.

4) Gossip girl: Ik kreeg seizoen 1 voor kerstmis en wil ook deze serie beginnen te kijken.

5) Arrow: Ook hiervan kreeg ik seizoen 1 voor Kerstmis en omdat CO-schrijver R. het ZO geweldig vind moet ik het toch wel beginnen met kijken.

6) Girls: Ook van deze serie kreeg ik seizoen 1 met Kerstmis dus ik wil eerst seizoen 1 kijken en dan zien we wel verder.

7) The vampire diaries: Ook dit eerste seizoen kreeg ik en natuurlijk wil ik dezeserie kijken.

8) Pretty little liars: Ik was gestopt met deze serie maar ga denk ik toch de draad terug oppakken en verder kijken waar ik gestopt ben.

9) Once upon a time: Deze serie is zo goed dus ik wil tot het einde geraken.

10) Once upon a time in wonderland: Deze serie heeft maar 13 afleveringen dus die ga ik zeker kijken!

11) The Big Bang Theory: Nog zo een aanrader van CO-schrijver R.

12) Clipped: hiervan moet ik nog maar 7 afleveringen kijken.

13) Teen Wolf: Ik wil deze hele serie dit jaar kijken.

14) The white queen: Deze serie telt maar 10 afleveringen dus natuurlijk wil ik deze kijken.

15) Deadline 14/10: Deze serie heeft maar 8 afleveringen.

16) Friends: Super serie en zeker blijf ik deze kijken.

17) Borgia: De bib heeft deze serie dus die ga ik kijken.

18) Revenge: hiervan wil ik seizoen 1 kijken.

19) The originals: Ook hiervan wil ik seizoen 1 kijken.

20) The tudors: Ook deze serie heeft de bib dus deze wil ik ook kijken.

Dit waren mijn series resolutions van 2016 SUPER veel i know maar het is ook wel voor een heel jaar.

Dit was dag 4 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug.


Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties