TBW (to be watch) | BLOGGING every day 10

Dag 10 van BLOGGING every day en vandaag heb ik voor jullie mijn TBW dit is weer iets nieuws op mijn blog en hierin ga ik bespreken wat ik deze maand allemaal ga kijken. TBW staat voor To Be Watch. Dus laten we beginnen.

Met kerst heb ik van 4 series het eerste seizoen gekregen dus die ga ik deze maand kijken.(Als jullie voor een serie een review per seizoen willen laat het dan achter in de comments).
De 4 seizoenen wat ik gekregen heb zijn....

Gossip girl seizoen 1

Girls seizoen 1

The vampire diaries seizoen 1

Arrow seizoen 1

Dus van deze series kreeg ik seizoen 1 maar ik heb nog steeds een hoop andere series om te kijken dus daar ga ik ook zeker mee verder gaan. En die series zijn....

Glee seizoen 2

Grey's anatomy seizoen 2

The Big Bang Theory seizoen 2

Teen wolf seizoen 2

The white queen seizoen 1

Once upon a time seizoen 1

PLL seizoen 4

Natuurlijk wil ik deze series niet allemaal uitkijken maar een paar afleveringen elke avond zou leuk zijn.

Dit was dag 10 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug.


Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties

Een reactie posten