Wat te doen als je ziek bent. | BLOGGING every day 27

Dag 27 van BLOGGING every day en vandaag heb ik tips wat je kan doen als je ziek bent. Ik ben vandaag wat ziek (maar het gaat al wat beter.)Dus laten we beginnen.

1. SLAAP!! : slapen helpt VEEL, vaak word je ook ziek omdat je je zwak voelt en dan helpt een powernap zeker ;)

2. Lees een boek: Als je ziek bent heb je veel tijd dus waarom niet een boek lezen wat je al ZOLANG wilt lezen.

3. Kijk een film: Is een boek lezen teveel moeite? geen paniek, films zijn dan de perfecte oplossing je bent zonder iets te doen dan ook in een verhaal meegesleurd en na die 90 minuten kan je weer slapen ;).

4. Binge watch een serie: Hetzelfde als met de boeken, nu je ziek bent heb je de hele dag de tijd om up to date te geraken bij die serie waar je ZO mee achter loopt.

5. Denk aan later: Een van mijn favoriete bezigheden als ik ziek ben, dromen over later (hoe zullen mijn kinderen later eruit zien,mijn droomhuis,ga ik veel reizen??).

6. Stuur met je vrienden: Er zijn altijd mensen waar ik mee stuur gewoon om mezelf een beetje op te vrolijken en toch een klein beetje sociaal te zijn (ook al lig ik de hele dag in bed).

7. Doe een SPA-night: Ga lekker het bad in, een gezichtsmasker, smeer je in met bodylotion , lak je nagels kortom verwen jezelf helemaal.

8.Lees blogs (onder andere de mijne ;) HINT HINT): Maar nee zoek gewoon eens leuke blogs op en lees een paar artikelen.

9. Kijk Youtube: Door stage en school heb ik vaak niet veel tijd om Youtube te kijken en als ik dan toch ziek ben kan ik lekker de hele dag Youtube kijken (no need to judge ;)).

10. Speel een nieuw spel op je telefoon: Zoek eens in de app-store naar leuke spellen en speel die ;).

Dit was dag 27 van BLOGGING every day hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 28 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties