Beste boek van de maand | BLOGGING every day 60

Dag 60 van BLOGGING every day en vandaag heb ik weer een beste boek van de maand waarin ik bespreek welk boek ik deze maand het leukst vond dat ik las. Dus laten we beginnen..

Het beste boek van de maand Februari is...

Het verhaal van Amber.
Dit boek hoort bij de Tv serie D5R. En de serie gaat over 5 jongeren. (Amber,Leyla,Kyra,Wout en Vincent) En de problemen die ze krijgen doorheen het schooljaar.

Waar gaat dit boek over:
'Het verhaal van Amber' vertelt het relaas van de populaire Amber, die van een boerderij verhuist naar een appartement in Vilvoorde na de scheiding van haar ouders en het daar niet altijd makkelijk mee heeft. Aan de hand van dagboekfragmenten, sms'jes en chatberichten, hun favoriete liedjes en teksten... leer je de personages beter kennen dan in de reeks.

Pluspunten:
+ leuk vorm gegeven
+ las vlot
+ Goed verhaal

Minpunten:
- je zag sommige dingen wel aankomen

Hoeveel sterren gaf ik dit boek?
5 sterren.

Ik ga ook ZEKER de rest van de serie lezen als mijn bib ze heeft ;)

Dit was BLOGGING every day 60 hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 61.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties