Satuday movie night | BLOGGING every day 86

Dag 86 van BLOGGING every day en vandaag heb ik weer een Saturday movie night voor jullie. Dus laten we beginnen.

Welke films kijk ik dit weekend?
- een film naar keuze
Welke films heb ik deze week gezien?
- Mirror Mirror
Welke films komen deze week uit?
- Eddie the eagle
- Gods of Egypt
- My big fat greek wedding 2
- Reis naar het noorden
- Robinson Crusoe
Movie reviews coming up:
- Een film naar keuze
Movie review today:

 
Mirror Mirror:
Waar gaat de film over?
als een slechte tovenares (Roberts) liegt en bedriegt om de troon van een weesmeisje (Lily Collins) te stelen en de aandacht van de prins te trekken. Als de schoonheid van het meisje, Sneeuwwitje, de prins weet te bekoren verbant de koningin haar naar het bos, waar een vraatzuchtig beest hongerig wacht...
Sneeuwwitje wordt gered door een groep kleine struikrovers en ontwikkelt zich tot een ontembare jonge vrouw met het vaste voornemen dat wat haar ontnomen is terug te krijgen. Met de hulp van haar onderdanen bindt ze de strijd aan met de verraderlijke koningin.  

Pluspunten:
+ Leuke hervertelling van Sneeuwwitje
+ Leuk voor heel het gezin
+ Leuke cast

Minpunten:
- De appel staat niet centraal pas op het einde komt die erin voor

Hoeveel geef ik deze film op 10? 
Een 7 op 10.

Dit was BLOGGING every day voor vandaag hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 87 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties