Saturday movie night | BLOGGING every day 79

Dag 79 van BLOGGING every day en vandaag heb ik weer een saturday movie night voor jullie.Dus laten we beginnen.

Welke films kijk ik dit weekend?
-Maleficent

Welke films heb ik deze week gezien?
- Another cinderella story

Welke films komen deze week uit?
- Batman VS Superman: Dawn of Justice
- Kung Fu panda 3
- The 5th wave

Movie reviews coming up:
- Maleficent

Movie review today:

- Another cinderella Story:

Waar gaat deze film over?
Het is een musical. Het is magie. 'En ze dansten nog lang en gelukkig.' Dat is het sprookje van Another Cinderella Story. In deze vrolijke remake speelt Selena Gomez de rol van Mary, een moderne Assepoester, compleet met dansschoenen in plaats van een glazen muiltje. Drew Seeley (High School Musical) speelt Joey, de charmante, dromerige nieuwe jongen op school die op zoek is naar een meisje om van te houden. Is Mary dat meisje? Boordevol muziek, dans en romantiek en allerlei verrassingen. Je zult zien dat Another Cinderella Story helemaal bij jou past  

Pluspunten:
+ leuk verhaal
+ goede dansmoves
+ leuk voor met heel de familie te kijken

Minpunten:
- Geen goede cast voor de stiefzussen.

Hoeveel geef ik deze film op 10?
Ik geef deze film een 6,5 op 10.


Dit was Saturday movie night voor deze week hopelijk vonden jullie het leuk en dan zie ik jullie graag morgen terug voor dag 80 van BLOGGING every day.

Alwaysbeyourself Maker C.

Reacties